Nacisk położono na oszczędność masy (zwykle oszczędność około 70% w porównaniu z oryginalnym komponentem) i większą sztywność. Część karbonowa została w całości wykonana z materiału prepreg (patrz FAQ) w autoklawie według najnowszych wytycznych i jak zwykle u nas pokryta przezroczystą powłoką z tworzywa sztucznego chroniącą ją przed wpływami środowiska. Ta powłoka z tworzywa sztucznego znacznie przewyższa zwykłą przezroczystą powłokę lakierniczą pod względem działania ochronnego, odporności na zarysowania i trwałości. Ale powłoka nie tylko zdobywa punkty z technicznego punktu widzenia, ale także wyraźnie podkreśla trójwymiarowy efekt struktury węgla.
Ta plastikowa powłoka znacznie przewyższa zwykłą bezbarwną powłokę pod względem ochrony, odporności na zarysowania i trwałości ale także wyraźnie podkreśla trójwymiarowy efekt struktury węglowej.
Wykonczenie w połysku
CBR1000RR 2020-